Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 5 augustus 2014

en weer een dag gefietst

Dit keer zijn we naar vlissingen gefietst, met de boot over en toen naar sluis gefietst.
Heerlijk, alleen was het heen 35 kilometer en we moesten ook nog terug.
Dat was iets minder
Onderweg kwamen we een heel grappig bord tegen, hahaha wie verzint nu zoiets
In sluis heb ik mijn auto gezien en gevonden, lijkt mij wel wat om boodschappen mee te doen :-)
 
Al met al weer een heerlijke vakantiedag hoewel ik nu wel met pijn in mijn achterste dit zit te schrijven hahaha.
tot morgen, groetjes ikkus

2 opmerkingen:

  1. Ha, ha, ik zie jou al met je (roze) boodschappenmandje achterin de krappe bocht bij de kerk nemen. Volgens mij moet de politie dan eerst het verkeer afzetten, want je hebt de hele breedte van de weg en de stoep er bij nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je weet zeker dat je in die auto opvalt, of het handig parkeren is betwijfel ik wel hoor.
    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen