Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 3 augustus 2014

naar de kermis geweest :-)

Vandaag een o zo mooie foto van mijzelf haha
We waren naar de kermis geweest daar stond een reuzerad.
Ik ging er ook in ondanks mijn gigantische hoogtevrees ( waarom ik erin ging weet ik niet denk een impulsieve actie van mijzelf hahaha)
De rondjes die hij draaide ging goed als ik maar in de verte keek.
Totdat we stopten om mensen eruit te laten. Wij waren toen helemaal boven en het leek wel uren te duren de tijd dat hij stilstond.
Man en zoonlief zaten grapjes te maken en ik, ik had het spaans benauwd en zat met mijn ogen stijf dicht geknepen.
De foto die je ziet is de minst ergste. Manlief bleef fotos van mijn gezicht maken en samen hadden ze de grootste lol om mij.
Stelletje klieren die mannen van mij.

tot morgen, groetjes ikkus

3 opmerkingen:

  1. Dapper hoor, om je hoogtevrees onder ogen te zien. En je bent weer veilig met beide beentjes op de grond geland.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik weet precies hoe jij je voelde!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat moedig van je . Ik had het nooit gedurfd hoor.GR. Thea

    BeantwoordenVerwijderen