Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 27 augustus 2014

quilten


Voor de zomervakantie had iemand in het dorp over een quilt cursus, zeg ik zonder na te denken ohhhh leuk, en heel impulsief gaf ik mij er ook voor op ( echt een jac actie).
Gisteravond was de eerste les en had ik totaal geen zin.
We moesten diverse dingen meenemen, tornmes stond er niet bij maar nam ik wel mee.
Het eerste stukje was een ramp en riep ik, niets voor mij en had ik mijn tornmes dus nodig
Maar het werd steeds leuker en kreeg ik er echt plezier in.
Heb gisteren dit gedaan en heb als huiswerk 6 blokken om te doen. Wordt een kussen.


Tot morgen, groetjes ikkus

1 opmerking:

  1. pffffffffffffffffffffff. Wat een werk..
    Moet eerst eens zien of dat wel iets voor mij is,
    Gr. Thea

    BeantwoordenVerwijderen