Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 5 september 2014

huwelijks aanzoek

Nee niet voor mij, maar een vriendin kreeg een ontzettend orgineel huwelijksaanzoek.
2 weken geleden werden we uitgenodigd voor een verrassingsfeestje in de stad.
Mijn vriendin wist van niets.
Ze kwam niets vermoedend het cafe in.
Nadat dit was gezakt moest ze weer naar buiten en kreeg ze een aanzoek.
Was heel bijzonder om erbij te zijn.
We wensen ze veel geluk voor de toekomst toe.





Tot morgen, groetjes ikkus

1 opmerking:

  1. Je zegt toch wel even dat je een hele leuke Zeeuwse trouwambtenaar kent!!!! Die een mooi gehaakt vrouwtje in klederdracht aan haar tas heeft hangen En ik mag over al trouwen dus… zo erg leuk zijn www.trouwambtenaar-babbelaere.nl groetjes Henny http://babbelaere.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen