Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 10 september 2014

villa kakelmuis

Eindelijk weer eens een berichtje over mijn muizenhuis, villa kakelmuis.
Manlief had een tijdje geleden al mijn vloeren gelegd in het huis, de binnen en buiten kant geschilderd en toen werd het mijn beurt weer, alleen zag ik even niet hoe ik dat ging doen.
Hij stond er maar en stond er maar en verder gebeurde er niets.
Nu had ik al diverse meubeltjes gemaakt van vilt-gekocht en manlief had wat gemaakt.
afgelopen dinsdag heb ik alles meegenomen en even een plekje gegeven in huis, gewoon zomaar ergens neer gezet hoor, dit wordt nog veranderd.
Hij lijkt ineens erg vol, heb ook nu weer zin om er mee verder te gaan. dus van af nu meer updates, beloof het, echt :-)


tot morgen, groetjes ikkus

2 opmerkingen: