Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 27 oktober 2014

blog moe

Hallo allemaal.
Zoals jullie wel gemerkt hebben zet ik minder berichten op mijn blog.
Pas geleden had ik geen internet en kon ik mijn bericht niet plaatsen voor die dag.
Na die dag merkte ik dat ik geen zin meer had om elke dag iets te posten ( deed een uitdaging om elke dag iets te  schrijven op mijn blog)
Eind van dit jaar zou ik al 3 jaar aan deze uitdaging doen.
Ik merkte in het weekend, nadat ik weer een paar dagen niet had geschreven, dat ik het als verplichting zag om elke dag te schrijven.
Ik ben blog-moe denk ik.
Ik stop met de uitdaging en schrijf nog enkel over dingen die ik leuk vind.
Dus jullie zullen minder van mij lezen.
Deze blog en die van schorrie en morrie blijf ik elke week vullen, maar deze niet meer elke dag.

Groetjes jacoline

3 opmerkingen:

  1. Als iets MOETEN wordt (met hoofdletters), dan is het meteen minder leuk. Van mij MOET je niets. Wel vind ik het bijzonder LEUK (met hoofdletters) dat je toch blijft schrijven. Kan alleen iets langer uitkijken naar die leuke stukjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. - Kan - in de laatste zin, moet natuurlijk - Mag - zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan het me voorstellen maar, ik vind het erg jammer. Ik las je stukjes met veel plezier.
    En ook van je foto's heb ik erg genoten.
    Groetjes thea

    BeantwoordenVerwijderen