Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 3 oktober 2014

Ik en mijn grote mond, zuchhhhhhhhhhhhhhhht

ohhhhh ik ook altijd met mijn grote bek.
Ik zeg gisteren tegen Peter, weet je wat mijn volgende uitdaging wordt? Nou zegt hij?
ik ga volgend jaar de wandelkustmarathon lopen (42 kilometer over het strand) zegt hij oke dat staat en ik doe mee.
Terwijl ik een pest hekel heb aan lopen, ik fiets liever!

Maar ik heb a gezegt en ga er nu voor, het wordt een echte uitdaging naar mezelf toe.
Vanmiddag gelijk begonnen met een rondje van 2.4 kilometer gelopen.
De bedoeling is dat ik elke week 2x in de week ga lopen, na 3 weken ga ik een rondje van 5 kilometer lopen en daarna wil ik ongeveer per week het uitbreiden met 1 kilometer.
We zullen kijken of het lukt.
Tijdens het wandelen kwam ik dit tegen




tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking: