Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 10 oktober 2014

quilt cursus

Ik ga in november een vervolg doen op de quiltcursus.
We gaan dan een sampler (  weet niet of ik het goed schrijf) maken.
Het wordt een deken van verschillende soorten blokken met technieken zodat ik meer technieken  leer.
Vanmiddag zijn we naar de winkel geweest om stofjes te kopen.
Het wordt een deken voor mijn lieve moedertje.
Haar lievelingskleuren zijn paars lila, dus daar wat van gekocht.
Moedertjelief ik hoop dat je deze kleuren mooi vind.
Tot morgen, groetjes ikkus


2 opmerkingen:

  1. IK vind het hele mooie warme kleuren Ik was al hartstikke nieuwsgierig, maar ik het prachtig .Wat bof ik weer,
    gr, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi die paarse lapjes... Hier is dochterlief helemaal gek van paars en lila, dus ook hier wordt er aan een paarse quilt gewerkt. Succes, Annelie

    BeantwoordenVerwijderen