Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 13 september 2015

week 6 spijkertas met tafelzeil

Vandaag heb ik gekozen om een tas te maken van gerecycled materiaal. De tas is gemaakt uit 3 broeken, de binnenkant is gemaakt van een tafelzeil die mijn moeder had gegeven. De 2 bloemetjes zijn gemaakt van katoen wat ik nog had en de knoopjes kopen uit mijn oude knopendoos. Alleen de rits is nieuw. De tas is lekker ruim namelijk 42 cm breed en 39 cm hoog, de tussenstrook is op het breedst 10 cm breed. hij sluit van boven met een rits.

De laatste weken kreeg ik de vraag of de tas te koop is. Vanaf nu probeer ik elke week 2 tassen te maken, 1 voor het project 1 voor de verkoop. deze tas is te koop zie
  http://www.madebijikkus.nl/…/spijkertassen-voor-jong-en-oud/




tot volgende week. gr jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten