Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 23 augustus 2016

oeps erg grote oeps zelfs

Wat heb ik deze blog verwaarloost, november voor het laatst dat ik wat heb geschreven.
En dat terwijl er veel gebeurd is in die periode, ik zoveel gedaan en gemaakt .
Ik heb mijn 52 weken project helemaal kunnen volbrengen, dus gewoon 52 tassen gemaakt.
Op het laats kon ik geen tas meer zien.
Maar het was wel erg leuk om te doen.
Tijdens de kunst route erg veel leuke reacties gekregen.


In eerste instantie wilde ik weer een wekelijke nieuwe uitdaging gaan doen, maar na goed nadenken in mijn vakantie ga ik dat maar niet doen, want ik denk dat je dan in het zelfde gaat vervallen.


Verder heb ik de laatste weken veel met mijn gelukspoppetjes gedaan, zie hiervoor https://www.facebook.com/vanikkusvoorjouw/
Erg leuk om ze weg te geven.


En nu, want wat ga ik met deze blog doen?
Want eigenlijk wil ik in deze blog geen dingen van mijn winkel laten zien, wat ik zoal maak, maar heel iets anders.
Ik kan hem stoppen maar eigenlijk vindt ik dat ook weer zonde.


Op zich is er een heel nieuw project aan het kriebelen, namelijk verhalen over/van mijn poppen.
Ik wil poppen gaan maken voor de verkoop, deze kunnen geadopteerd worden.
Tot die tijd gaan ze verhalen beleven in het "weeshuis"
Wil hier een Facebook pagina voor gaan openen.


Ik vraag me af of jullie het leuk zouden vinden als ik het hier ook zou gaan plaatsen?


gr jacoline

2 opmerkingen:

  1. Zeker weten. Maar op dit moment mis ik enorm de verhalen over Villa Kakelmuis. Daar zal toch ook wel veel beleefd worden door de bewoners? Of wonen ze er nog niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, dat ligt helemaal stil, ben er niet meer mee verder gegaan. Ga eens denken over een combi , nieuwe verhalen maar ook verder met mijn muizenhuis. Klinkt eigenlijk wel leuk. Gewoon tijd maken voor allebei bedankt voor je reactie. gr jacoline

    BeantwoordenVerwijderen