Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 14 mei 2018

frisse start

Er is veel gebeurd de laatste tijd.

Na 9 jaar heb ik  besloten om mijn webwinkel te gaan stoppen, ik had geen zin meer om op bestelling te werken.
Maar ja het handwerken zit in mijn bloed, dus niets meer doen is geen optie 😀
Maar wat dan?
Want ik wil wel nieuwe dingen maken en liep lang te denken ja waar ga je die dan neer zetten.
Ik zocht een soort etalage voor de artikelen zodat ik het toch kan laten zien als mensen er naar vragen.
Na lang denken was ik eruit, ik ga deze blog nieuw leven inblazen en dit wordt mijn etalage, maar ook waar ik wil gaan laten zien wat ik maak/waar ik mee bezig ben.
Ik heb alle oude post verwijderd en maak een frisse start met deze blog

Ik loop al heel lang met een idee in mijn hoofd die ga ik uitwerken.
Toverwoord :mijn eigen ontwerp pop(pen) - verhaal met/over poppen- kofferpopjes- babyborn.

Ik hoop dat jullie me gaan volgen😀
Groetjes jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten